תמונות מודפסות בגדלים שונים

ניתן כיום להדפיס תמונות ישירות מהטלפון שלנו או מהמחשב במגוון של גדלים, עם מסגרת או ללא, וליהנות ממענה מושלם – בדיוק כמו שאנחנו רוצים! הדבר נעשה באמצעות מדפסת מיוחדת, אותה מחזיקות חנויות המציעות שירותי הדפסת תמונה, חנויות הנעזרות בכל הציוד החדשני הנדרש כדי לאפשר ללקוח ליהנות ממענה מדויק ואיכותי. אם אתם מתעניינים בשירותי פיתוח תמונות גדלים רלוונטיים צריכים להיות הפרמטר שאותו עליכם לבדוק כדי לקבל גודל מדויק של תמונה, שאותה תוכלו לתלות בית או לתת כמתנה. חנויות המציעות שירותי הדפסת תמונות לפיתוח מאפשרות לכם לבחור במועד ההזמנה גדלי תמונות שונים, להזמין תמונות גדולות או קטנות בהתאם לצרכים.

 

אפשר למשל לבחור תמונות בגדלים של 10×10, 15×15, 20×20 כדי לקבל תמונה מרובעת. הדבר רלוונטי, פעמים רבות, כאשר רוצים להזמין שירותי תמונות מהאינסטגרם להדפסה, העולות אליו בפורמט של תמונות מרובעות. חשוב כמובן להגדיר מראש את הגודל הרלוונטי ולתת דגש לעניין איכות ההדפסה כדי ליהנות מתמונה יפה ואיכותית, שתקשט את הבית, את החדר או את המשרד שלכם לאורך זמן.

 

מעוניינים לפתח את התמונות שהצטברו אצלכם על גבי המחשב או הטלפון לאורך השנים? איכות גבוהה ומחיר הוגן הם פרמטרים שחשובים לכם? פיקוויק Pquick היא הכתובת הנכונה עבורכם. החנות האינטרנטית שלנו מציעה לכם שירותי הדפסת תמונות ישירות מהטלפון הנייד שלכם או מהמחשב ובמגוון רחב של גדלים.

לסקירת כלל השירותים והמוצרים שלנו, לחצו כאן ולקבלת מענה, צרו קשר כאן.