הדפסת תמונות מהאינסטגרם לזיכרון מושלם

הטכנולוגיה העדכנית שמאפשרת להדפיס תמונות ולעצב את הבית במראה שיקי ומדליק זאת תוך יצירת אווירה חמימה, עוטפת ואוהבת של מיטב הזיכרונות עם כל האהובים זה העיצוב הכי יפה שבית יכול לקבל. אכן אנחנו רואים קירות, פינות וחללים שלמים שמוקדשים או לכל הפחות מתכננים את המרחב סביב ובהתאם להיכל החמימות של הדפסה מאינסטגרם ומהטלפון באופן כללי.

 

הבחירה להוציא את הרגעים הקסומים שלנו מהענן ולהעביר את המובחרות שבהן אל תוך החיים האמתיים שבבית או במשרד באמצעות הדפסת תמונות אינסטגרם היא מתנה של ממש. לתמונות אהובות ושל האהובים שלנו יש השפעה חיובית על מצב הרוח ועל בריאות הגוף והנפש ויש להן אפקט הרבה יותר מוחשי כשמדובר על תמונות פיזיות ביחס לאלו הדיגיטליות.

 

התוצאה הסופית שמתקבלת מהדפסת תמונות דיגיטליות היא כבר בגדר יצירת אמנות בפני עצמה וככזו מהווה גם רכיב בעל ערך עיצובי משמעותי במרחב. את התמונות ניתן כמובן לעצב באופנים שונים וככל שהטכנולוגיה מאפשרת. התמונות מורכבות על גבי בסיס לתלייה שמייתר את המסגרת ומעניק פרופורציה חדשה למושג תמונה. זה מהווה מאפיין מובהק של השימוש העיצובי לתמונות אלה.

 

הוציאו גם אתם את התמונות המדהימות והמרגשות ממסך הטלפון והעניקו להן חיים בחלל המשותף או הפרטי, כתלויות על קיר או מונחות על שידה או מדף ותזכו לסביבה הרבה יותר חמה, מפרה ואוהבת בן רגע. להזמנה מהירה במחיר

משתלם לחצו כאן.