מהיר, פשוט וקל

כולנו אוהבים לתעד את עצמנו, את היקרים לנו ואת חיי היום יום שלנו, וגם את החלקים היותר שגרתיים שבהם (ולא רק המיוחדים). בעידן שבו הטלפון הנייד שלנו הוא חלק בלתי נפרד מאתנו, אין זה פלא ששירות של פיתוח תמונות מהאייפון או מכל נייד אחר הוא אחד הפופולאריים שיש. אם אתם רוצים לפתח תמונות מהפלאפון שלכם כל מה שאתם צריכים הוא מקום מתאים שמציע שירותי הדפסת תמונות דרך הטלפון ישירות.

חנויות המתמחות בכך ומציעות אפשרות של הדפסת תמונות מהטלפון מחזיקות ברשותן אמצעים חדשניים ויעילים ומדפסות חדשניות כדי להגיע לתוצאות הרצויות. התמונה נראית נהדר על גבי צג הטלפון, אך לא פחות טובה באיכותה גם כאשר היא מודפסת על גבי הנייר. פיתוח התמונות והדפסתן לאחר שצולמו בטלפון שלנו הוא הזדמנות ליהנות ממזכרת נפלאה, שלא נשארת רק בגדר קובץ או תמונה בנייד בלבד. אפשר למסגר אותה עם מסגרת מסוגננת ויפה ולשלוח אותה כמתנה לבני המשפחה, לחברים אהובים או לכל מי שרוצים. בהתאם לרזולוציית התמונה שצולמה אפשר להגדיר את גודל ההדפסה ולקבל מענה בהתאמה מלאה!

צברתם לא מעט תמונות על הטלפון שלכם ואתם מעוניינים להדפיס אותן או חלק מהן? פיקוויק Pquick היא הכתובת הנכונה עבורכם. החנות האינטרנטית שלנו מציעה לכם שירותי הדפסת תמונות ישירות מהטלפון הנייד שלכם או מהמחשב ובדיוק בגדלים שאתם רוצים. לסקירת כלל השירותים והמוצרים שלנו, לחצו כאן ולקבלת מענה, צרו קשר כאן.

לקשט את הבית או את המשרד עם תמונות מהאייפון

יש לא מעט דרכים לקשט את הבית או אפילו את המשרד שבו אנו עובדים ומבלים בו לא מעט שעות במהלך היום ולאורך השנים. מפות יפות על השולחן, ווילונות צבעוניים, רהיטים מסוגננים, שטיחים עתיקים, גם גופי תאורה מיוחדים בהחלט יעשו את העבודה וכמובן – תמונות שתולים על הקירות. בשנים האחרונות בוחרים יותר ויותר אנשים להציג על קירות בתיהם, או במשרדם, תמונות שצילמו ישירות מהאייפון שלהם.

תוצאות מרהיבות שתורמות רבות למראה הכולל

הדפסת תמונות מהטלפון הפכה לאחרונה לשירות מבוקש מאד ולא בכדי. בזכות שירותי הדפסת תמונות מהאייפון אנו יכולים לחשוף את התמונות היפות ביותר שצילמנו בטיול שלנו, במסיבה שאליה הוזמנו או בנקודות ציון שונות בחיים, בפני רבים. כיום אפשר לבצע פיתוח תמונות מהאייפון בקלי קלות וליהנות מתוצאות בלתי רגילות. פיתוח תמונות מהפלאפון שלנו הוא פתרון לכל מי שמחפש דרכים לקשט את הבית או את המשרד, דרכים שהן קצת שונות ובייחוד גם יפות! אפשר לבחור תמונות שצולמו במהלך הזמן, להגדיל אותן לגודל הרצוי ולמסגר אותן במסגרת יפהפייה.

התאמה לצרכים שונים

שירותי הדפסת תמונות מהפלאפון מתאימים הן לצרכים ביתיים והן לצרכים עסקיים. התמונות המודפסות יכולות להיות מוצגות בכל מקום שנרצה ואפילו אפשר לשלב בין כמה מהן, זו לצד זו, כדי ליצור מראה שלם, יפה והרמוני. פיתוח תמונות דרך האינטרנט היא הפתרון הפשוט והמהיר ביותר, וכל מה שצריך לעשות הוא להעלות, כקבצים, את התמונות מהטלפון שלנו ישירות לאתר שמציע את השירות, ולבחור בגודל המתאים.

היום – פשוט, מהיר וקל

אם בעבר השתמשנו בסרטי צילום והיינו צריכים למסור אותם לחנויות הצילום כדי לפתח אותם על נייר צילום מיוחד, הרי שכיום הסיפור הוא פשוט בהרבה ואפילו לא צריך לצאת מהבית כדי לפתח ולהדפיס תמונות. ניתן גם להיעזר בתוכנות עריכה שונות כדי לשפר את נראות ואת איכות התמונה ולקבל את התוצאה הרצויה. מכיוון שבוחרים בתמונות הללו לתלייה ולקישוט הבית או המשרד אפשר גם להשקיע בבחירה של מסגרת תואמת מחומרי גלם שונים וגם לדאוג לתלות את התמונה במקום שלא מפספסים. כך מתקבל מענה עיצובי מושלם, בדיוק בדיוק לפי הצרכים.

צברתם לא מעט תמונות בטלפון שלכם ואתם רוצים להדפיס חלק מהן? רוצים לנצל את הנופים היפים או האלמנטים השונים שצילמתם כדי ליצור תמונות מרהיבות, שתשמשנה כקישוט הבית או המשרד שבו אתם עובדים? פיקוויק Pquick היא הכתובת הנכונה לכם. החנות האינטרנטית שלנו מציעה לכם אפשרות להדפיס תמונות במגוון רחב של גדלים וגם על אלמנטים שונים, תמונות שאתם צילמתם ושמרתם על גבי הטלפון שלכם. לסקירת כלל השירותים והמוצרים שלנו, לחצו כאן ולקבלת מענה, צרו קשר כאן.