מגוון של אפשרויות

האינסטגרם הפך לכלי נפוץ ושימושי מאד בקרב רבים, שדואגים להעלות אליו תמונות מאירועים שונים או מחיי היום יום שלהם, כשהם עצמם מככבים בתמונה או אחרים. לפיכך צוברים המוני תמונות בטלפון, שמחלקן כמעט שוכחים, תמונות שמתארות רגעים יפים מהחיים. כדי להפוך את התמונות האלו לזיכרון של ממש, כזה שלא נותר על גבי המכשיר בלבד או בחשבון האינסטגרם עצמו, מומלץ להדפיס אצל המומחים בכך.

אפשר למצוא כיום מגוון של מידות פיתוח תמונות כדי לקבל את התמונה שמדפיסים בדיוק בגודל המתאים. הגדלים הנפוצים להדפסת תמונות מהאינסטגרם הם 10×10, 15×15, 20×20, כאשר ניתן לבחור את התמונה בתוספת של מסגרת לבנה בשוליים, או ללא אחת כזו. התמונה מרובעת ויפה וההדפסה – באיכות גבוהה. את התמונות שמדפיסים ישירות מהאינסטגרם אפשר לתלות בכל מקום שרוצים ולקשט את החדרים, כך שהדפסה זו תהפוך לאלמנט עיצובי בפני עצמו שתורם רבות לאווירה. חשוב כמובן לבחור את התמונות האיכותיות שבסדרה או את אלו שרוצים להיזכר בהן שוב ושוב, מבלי שיישארו באינסטגרם, על גבי המחשב או הטלפון.

נוהגים להעלות באופן תדיר תמונות לאינסטגרם שלכם? רוצים להדפיס אותן ולהפוך את התיעוד הזה לזיכרון קרוב, שאפשר לצפות בו גם כשלא יושבים מול צג הטלפון או המחשב? פיקוויק Pquick היא הכתובת הנכונה עבורכם. החנות האינטרנטית שלנו מציעה לכם שירותי הדפסת תמונות ישירות מהטלפון הנייד שלכם או מהמחשב ובמגוון רחב של גדלים.

לסקירת כלל השירותים והמוצרים שלנו, לחצו כאן ולקבלת מענה, צרו קשר כאן.