בכל יום הולדת לחברה הטובה שלכן, אתן מתלבטות מחדש איזו מתנה מקורית לקנות לה השנה. אתן מנסות להיות כמה שיותר יצירתיות ונמנעות ממתנות בנאליות או מכאלו שיוחלפו זמן קצר לאחר הענקתן. אם אתן מחפשות מתנה עם ערך מוסף, מתנה שבאמת תשמח את החברה שלך, מתנה עם תמונה היא הפתרון המושלם עבורכן. מתנות עם תמונות מגוונות ויכולות להגיע בצורות שונות. מתנה עם תמונה לחברה טובה, תאפשר לחברה להיזכר ברגעים משמחים שחלקתן יחד, זו יכולה להיות תמונה מטיול משותף או סתם תמונה ששתיכן אהבתן.

כמו כן, במידה ויש לכן כמה תמונות וקשה לכן לבחור באיזו לבחור, תוכלו לוותר על ההחלטה ולרכוש מתנה עם תמונות לחברה, המשלבת כמה תמונות במתנה אחת. אצלנו בפיקוויק, תוכלו לרכוש פאזל שבחיבור כל חלקיו מתגלה תמונה שלך ושל החברה הטובה יחד.

בנוסף, אצלנו בפיקוויק תוכלו לבחור מתנה עם תמונות לחברה טובה כמו בלוקי עץ מעוצבים שעליהם יפותחו התמונות שלכן יחד או הדפסת כמה תמונות שלכן על גבי לוחות אלומיניום עם מראה יוקרתי. אם אין לכן זמן להקדיש לטובת העברת התמונות לחנות הפוטו, אנחנו בפיקוויק מאפשרים לכן להעלות את התמונות הרצויות לאתר שלנו, לבחור את המתנה שעליה יודפסו התמונות וזהו!

על מנת להפוך את הרכישה לקלה ונוחה עוד יותר, תוכלו להנות משירות המשלוחים שלנו עד אליכן הביתה!

מתנות עם תמונות מקוריות רק בפיקוויק.