חלק מהתמונות יצאו כהות בהדפסה, מה הסיבה לכך?

למסכים הדיגיטליים יש את היתרון של תאורה אחורית, המספקת טווח אור וצבע גדול יותר. לדוגמה: כשמצלמים דיוקן עם תאורה אחורית (כשמקור האור מאחורי הנושא שלך) התמונה תראה בסדר על מסך הטלפון אבל כאשר מדפיסים תמונה כזו, יהיה בטוח יותר להרים מעט את הצללים כדי להחזיר פרטים על אזורים כהים יותר זה ישפר את האיכות ואת איזון התמונה בהדפסה. לכל אפליקציה בסיסית לעריכת תמונות יש כלי ייעודי למטרה זו ואם תרצו נוכל גם לעשות זאת בשבילכם, רק תבקשו!
האם ניתן להדפיס כמה סוגים של תמונות באותה הזמנה?

בהחלט! ניתן לשלב באותה הזמנה כל מוצר שמופיע באתר וזה פשוט מאוד, בוחרים בכל פעם את המוצר שמעוניינים בו מוסיפים אותו לסל וממשיכים למוצר הבא.
אוי, המשלוח ניזוק מה עליי לעשות?

ממש מבאס ואנו מצטערים על זה! האריזה שלנו נועדה להימנע ממצבים כמו אלה, אך מדי פעם דברים עלולים להסתבך מעט במהלך המשלוח. אל דאגה! שלחו לנו הודעה או מייל עם מספר ההזמנה שלכם ותמונת הנזקים ונשמח לעזור.
לא כל מה שהזמנתי הגיע במשלוח, מה עושים?

חלק מהמוצרים דורשים זמן הכנה ארוך משני ימי עסקים, במקרה של הזמנה המכילה גם מוצרים מסוג זה סביר להניח שתקבלו שני משלוחים נפרדים.
מוצרים שדורשים זמן הכנה קצר יותר יישלחו מהר יותר ובהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה, מוצרים שדורשים זמן הכנה ארוך יותר יישלחו לאחר הכנתם לסניף הדואר הקרוב לביתכם ללא תשלום נוסף. ככה תקבלו את התמונות במהירות המירבית.
איך יוצרים איתכם קשר?

בכל שאלה או בעיה אנחנו כאן ניתן לדבר איתנו דרך הצ'אט באתר או באמצעות המייל בכתובת hello@pquick.co.il
מבטיחים שנחזור אליכם במהירות!
האם יש מעקב אחר משלוח?

כמובן! לאחר שהתמונות מודפסות, נארזות ונשלחות אנחנו מעדכנים אתכם בכל שלב עד שהתמונות יגיעו אליכם דרך הודעות שתקבלו לנייד ולמייל שהשארתם בעת ביצוע ההזמנה
גודל התמונה שאני רוצה לא מופיע באתר?

רוצים להדפיס תמונות בגודל שלא מופיע באתר? שלחו לנו את התמונות שלכם דרך האתר wetransfer.com לכתובת המייל שלנו hello@pquick.co.il
ציינו את גודל ההדפסה, שמכם המלא ומספר הפלאפון, לאחר קבלת המייל ניצור איתכם קשר להמשך טיפול.
האם ההדפסה איכותית?

אנחנו לא מתפשרים על איכות ומשתמשים בחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר!
ההדפסה מתבצעת באמצעות מדפסות מקצועיות לפיתוח תמונות ועל גבי נייר פוטו באיכות מעולה כדי להבטיח שהתמונות שלכם יישמרו למשך שנים ארוכות.
עם זאת חשוב לציין שאיכות ההדפסה נקבעת גם מאיכות התמונות שלכם. תמונה באיכות ירודה תשפיע גם על איכות ההדפסה, זכרו זאת שאתם בוחרים תמונות.
כמה עולה משלוח ומתי אקבל את התמונות?

זמן ההגעה תלוי בשיטת המשלוח הניתנת לבחירה בעת ביצוע ההזמנה ואינו כולל יום עסקים אחד בו אנחנו מכינים את ההזמנה.
אלו אפשרויות המשלוח שאנחנו מציעים:
משלוח אקספרס – משלוח באמצעות שליח המגיע לביתכם – 35 ש"ח (בהזמנה מעל 249 שקלים משלוח זה חינם)
משלוח לנקודות חלוקה – חלוקה לנקודות איסוף הקרובות לביתכם (אתם בוחרים את הנקודה במפה) וברגע שהתמונות יגיעו אל הנקודה שלכם, תקבלו הודעת SMS עם כל הפרטים לאיסוף התמונות. – 19 ש"ח
איסוף עצמי – מתיבת איסוף הזמנות הממוקמת ברחוב המלאכה23 ראש העין (פארק אפק). האיסוף מתבצע בימים א-ה בין השעות 9:00-18:00, יש צורך לתאם מראש. מייל מפורט יישלח לאחר השלמת ההזמנה.
התמונות נעטפות באריזות מרופדות וקשיחות שיישמרו עליהם טוב טוב וכדי שיגיעו אליכם בדיוק באותו המצב כמו שיצאו מאצלנו.
האם ניתן להדפיס תמונות מהיום להיום?

בהחלט! בתוספת תשלום של 30 שקלים להזמנה ניתן לבצע הדפסה מהירה שתהיה מוכנה עוד באותו היום או למחרת לאיסוף. כדי לבצע הזמנה כזו יש לבחור באפשרות הדפסה מהירה בשלב התשלום
הזמנות שייכנסו עד השעה 12:00 יטופלו באותו יום העסקים, הזמנות שייכנסו לאחר מכן יטופלו ביום העסקים הבא
אז איך זה עובד?

כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את סוג התמונה שתרצו להדפיס ולבחור את התמונות שלכם מהגלריה בנייד, פייסבוק, אינסטגרם, דרופבוקס, גוגל דרייב ועוד דרך ממשק ידידותי ופשוט להעלאת תמונות, מקלידים כתובת למשלוח, מזמינים ומקבלים את התמונות לביתכם, פשוט וקל!