מתנות עם שילוב תמונות מפותחות שלכם יחד עם האדם שמקבל את המתנה, הפכו מזמן למתנה שכיחה ונפוצה. אם אתם רוצים להיות יותר יצירתיים ומקוריים, להעניק מתנה עם תמונה משותפת שלא תיתלה על קיר נידח מבלי שיבחינו בה, תמונה על בלוק זה תפרון אידיאלי עבורכם.

 

בלוק עם תמונה שלכם יכול להגיע במגוון גדלים ועיצובים שונים. תוכלו לבחור בבלוק קטן שיוכל להשתלב יפה מאוד על שולחן העבודה של האדם שלו אתם מעניקים את המתנה. במידה ואתם רוצים לפתח תמונה על בלוק גדול יותר, תוכלו לעשות זאת אצלנו בפיקוויק בקלות. אצלנו תוכלו לקבל שירות הדפסה על בלוקים עם מסגרת במבוק מיוחדת המוסיפה לבלוק העץ נראות מרשימה במיוחד.

 

הדפסה על בלוק בעזרת פיקוויק, מבטיחה לכם תמונה המודפסת בעזרת מדפסות פוטו מקצועיות שבעזרתן איכות התמונה נשמרת לאורך זמן. במידה ואתם רוצים לרכוש בלוק עם תמונה, כל מה שתאם צריכים לעשות זה להעלות את התמונה שלכם לאתר שלנו, לבחור את בלוק העץ שעליו אתם רוצים שנדפיס את התמונה וזהו!

 

במידה ואין לכם זמן או אפשרות להגיע אלינו לחנות לאסוף את הבלוק המודפס, תוכלו להנות גם משירות המשלוחים שאנו מספקים.

 

בין אם אתם מחפשים מתנה לחברה, לבן משפחה, או שאתם נפרדים ממקום עבודה ואתם רוצים שהחברים יזכרו את הרגעים שחלקתם יחד, בלוק עם תמונה משותפת יעשה את העבודה בצורה טובה במיוחד.