הזיכרון המושלם- פאזל אישי מתמונה

פזל תמונה הוא השיטה החדשנית, המעוצבת והמדליקה ביותר למסגור והצגה של תמונות. למרות שעברנו לתמונות דיגיטליות פיתוח תמונות פיזיות הייתה ונותרה העדפה מובהקת לתמונות משפחתיות, נבחרות וכאיבר בלתי נפרד מעיצוב הבית.

פאזל מתמונה הוא למעשה אופן תצוגה של תמונה פיזית שמהווה חלופה למסגרת. הפאזל מגיע לרוב על גבי בסיס ומאפשר הצגה דקורטיבית ומדליקה. הפאזל נרכש כמתנה מקורית ומרגשת ובדרך כלל מודפס עם התמונות המוצלחות של האהובים והיקרים שלנו. הדפסת פאזל אישי אפשר לעשות באופנים שונים ולמטרות שונות וזה היתרון המשמעותי שלו.

חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית- פאזל אישי

פאזל בהדפסה אישי אישית היא יותר מרק תמונה, או תמונה בתוך מסגרת מדליקה, לא. מדובר על פריט עיצובי מובהק שיכול לעמוד בפני עצמו או להיות חלק משמעותי מהעיצוב הקיים. בחלל נקי וצנוע, תוספת כזו תעניק חיות, חום, חיבור ומענה מלא לתוספת קטנה אך מגדירה בתוך מרחב פשוט. בתוך מרחב מעוצב תמונות פאזל מודפסות מהוות יחידה שמשתלבת היטב בכל סגנון והרכב של צבעים וקווים.

פאזל תמונה במתנה

למי שמחפש רעיון מקורי ואישי להענקת מתנה, בין אם לכבוד אירוע חגיגי ובין אם כמפגן אכפתיות בלי שום סיבה, פאזל תמונה מתנה הוא רעיון פנטסטי שתמיד ירגש ויפתיע, יתרים ויהיה רלוונטי לכל סביבה ומרחב, והוא גם מתאים ורלוונטי לכל אדם ובכל הקשר. פאזל תמונה ניתן לעשות גם מתמונה אחת וניתן לעשות קולאז’, כך שגם בהיכרות מינימלית שמבקשת מתנה- זו מתנה מושלמת.