בלוק תמונה – הסטנדרט החדש

סנטימנטליות מהווה ממד מרכזי ומשמעותי בחייו של האדם ויש לה היכולת לשפר את איכות חייו של האדם מהקצה אל הקצה. האהבה לנצור רגעים שונים בפריים שנשמר על תמונה שמלווה אותנו משקפת בדיוק את זה. תצלומי הפילים שפיתחנו בעבר לכדי תמונה שמוסגרה ונתלתה או הוצבה על המדף הוחלפה ושודרגה לתמונות דיגיטליות שמודפסות בשלל וריאציות מדליקות ומעוצבות.

בלוק עם תמונה הוא תמונת המסגרת החדשה ויש לו מראה מדויק מבחינה עיצובית. הוא נראה מדהים מצד אחד, ומצד שני- תופס את מינימום המקום במרחב. המסגרות שאפיינו כל כך את תצלומי ותמונות העבר פינו את המקום ומבלי למלא אותו מחדש.

 

לעצב את הבית בסטייל

ריבועי תמונות עץ עם תמונה הם אלטרנטיבה למי שהמסגרת בכל זאת חסרה לו מאד. זו כמובן וריאציה משודרגת למסגרת משום שבפועל מדובר על מצע, אבל התוצאה כוללת מסגרת והמראה הסופי מרשים ומשתלב במרחב בלי לצרום.

 

במקום לתת לתמונות המדהימות שלכם לשהות בענן לנצח, תנו לרגעים הבלתי נשכחים גם מקום בעולם הפיזי ותרוויחו בענק. הדפסת תמונות דיגיטליות על בלוק או על כל מצע אחר תאפשר לכם למלא את הבית בכל מה שנעים ויפה ולשדרג את האווירה שעוטפת אתכם במינימום של מאמץ. התהליך הוא פשוט ולא יקר ואת התוצר הסופי אפשר לקבל עד הבית עם משלוח בלי צורך להגיע לחנות. להדפסת תמונות נא ללחוץ כאן